۱۳۹۴ مرداد ۷, چهارشنبه

انتقال زندانیان قزلحصار و رجایی‌شهر کرج به تهران آغاز شد

حسین مرادی
 سهراب سلیمانی دیروز در حاشیه آیین راه‌اندازی شبکه فاضلاب زندان های قزلحصار و مرکزی کرج، افزود: “اداره کل زندان‌های تهران برای ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌های قدیمی، ساخت و تکمیل دو اردوگاه و مجتمع ندامتگاهی را در سال‌های اخیر آغاز کرد”.
وی اظهار داشت: “بر همین اساس از اوایل هفته جاری، انتقال بخشی از زندانیان جرایم مواد مخدر ندامتگاه قزلحصار کرج به اردوگاه فشافویه تهران آغاز شده، ضمن آنکه انتقال زندانی از تهران به ندامتگاه قزلحصار متوقف شده است”.
سلیمانی پیش‌بینی کرد، با تکمیل اردوگاه فشافویه، بخش عمده زندانیان ندامتگاه قزلحصار به این اردوگاه انتقال یابد.مدیرکل زندان‌های استان تهران همچنین گفت: “با راه‌اندازی چهارمین فاز، زندان شماره چهار مجتمع بزرگ ندامتگاهی تهران بزرگ بخشی از زندانیان ندامتگاه‌های رجایی‌شهر کرج و اوین تهران به این مجتمع انتقال می‌یابد که انتقال زندانیان از رجایی‌شهر به تهران آغاز شده است”.
وی بیان کردکه مجتمع بزرگ ندامتگاهی تهران برای انتقال زندانیان، ندامتگاه‌های قدیمی به این مکان تکمیل می‌شود.
سلیمانی با اشاره به اینکه تکمیل اردوگاه فشافویه و مجتمع ندامتگاهی تهران بزرگ با جدیت دنبال می‌شود، گفت: “طبق پیش‌بینی در سال‌های آتی تمام مجموعه ندامتگاه قزلحصار به تهران انتقال می‌یابد”.
وی در بخش دیگری از سخنانش به طرح‌های آموزشی در زندان‌های استان تهران و کشور اشاره کرد و افزود: “طبق تفاهم‌نامه بین رئیس سازمان زندان‌ها و وزیر آموزش و پرورش، طرح آموزشی در تمام زندان‌های کشور اجرایی می‌شود”.
مدیرکل زندان‌های تهران اظهار داشت: “بر اساس این تفاهم‌نامه، آموزش و پرورش به صورت مستقیم طرح آموزشی مقاطع مختلف تحصیلی را در زندان‌های کشور اجرا می‌کند.وی همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه دیگر با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خصوص اجرای طرح آموزش و تولید صنایع دستی در زندان‌ها خبر داد”.
 zendani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر