۱۳۹۳ آبان ۲۵, یکشنبه

وعده هایی که اسلام تازی به مردان سبک مغز و حشری مسلمان در جنّت موهوم خود بدانان میدهد.



دربهشت توان بدنی انسان درکامیابی از زنان به اندازه صد نفر می گردد.
(کتاب کنزالعمال، جلد۱۴، برگ ۴۶۸)
بهترین چیزهایی که مردم در دنیا و آخرت از آنها لذّت می‌برند، لذت آمیزش و بهره برداری از زنان می‌باشد
(کتاب وسائل، جلد۱۴، ص ۴۶۸)
محمد: همانا بهشتیان به چیزی بیشتراز نکاح اشتها ندارند و لذت نمی‌برند.
(کتاب لثالی، برگ ۵۰۳)
حوری از خیمه خود بیرون آید و روی به تخت مؤمن بخرامد و چون به نزد مؤمن می آید با پانصد سال ازسالهای دنیا همدیگر را بوسه زنند که برای هیچ کدامشان ، خستگی و ملال حاصل نمی گردد.
(بحارالانوار،ج ۸، برگ ۱۵۷، ح ۹۸)
هرمؤمنی را هفتاد زوجه از حوران می دهند و چهار زن از آدمیان، که ساعتی با حوریّه صحبت می‌دارد و ساعتی با زن دنیا و ساعتی باخود خلوت می کند و بر کُرسیها تکیه زده‌اند و بایکدیگر صحبت می‌دارند.
(بحارالانوار، ج ۸ ،برگ۱۹۶)
بیشتر نهر های بهشتی از نهر کوثر است که در کناره آن دختران نار پستان (مانند گیاه) می‌رویند. در بهشت نهری وجود دارد که در دو طرفش دختران باکره سفید روی و سفید پوش نشسته‌اند و مشغول تغنی (آواز خواندن) هستند.
(بحارالانوار، ج ۸، برگ۱۹۶)
هیچ مؤمنی داخل بهشت نمی شود مگر آنکه خداوند غنیّ ، پانصد حوری به او عطا می‌فرماید که با هر حوری هفتاد غلام وهفتاد کنیز نیز می‌باشد که هریک مانند لؤلؤ منثور و لؤلؤ مکنون می‌باشند.
(بحارالانوار،ج ۸، برگ ۲۰۵ )

۱ نظر:

  1. بهشت مکانیست فقط برای بکن بکن ! حالا نکن پس کی بکن ... ؟! از کون بکن از ...س بکن ! تا میتونی فقط بکن ... ! مثل ممد شهوتی ( پیامبر اسلام ) فقط بکن فقط بکن ! بکن بکن خیلی بکن ... ! بکن بکن بکن بکن ... ! هرکی رو دیدی فقط بکن ! (کتاب وسائل، جلد۱۴، ص ۴۶۸)

    دربهشت توان بدنی و شهوت رانی انسان مسلمان در کامیابی و دخول به زنان به اندازه صد نفر می گردد و همه همدیگر را میکنند و ما آخوند ها امت را خوب میکنیم و اسلام عزیز همه را تا دسته و تا بیخ میکند . (کتاب کنزالعمال، جلد۱۴، برگ ۴۶۸)

    پاسخحذف