۱۳۹۳ آبان ۱۵, پنجشنبه

ایا بهتر نیست دست از خرافاتهای ساخته شده توسط اخوندها دست بردارید؟

از آن زمان که انسان به شعور مسلح شد, مورد استفاده شیادان پیامبر نما گردید. زیرا آنچه که انسان را مشحص میکند بینش اوست که متاسفانه این بینش میتواند بر اثر تلقینها, تکرار ها, تربیت ها, پرورشها و در نهایت بر اثر شستشوی مغزی کاملا برخلاف واقعیت عمل کند.
همه ایرانیهای امروز از داعش نفرت دارند. اما اگر داعش به ایران حمله کند و پیروز شود, نسل بعدی که تحت تربیت و آموزش اینها قرار خواهد گرفت, داعش را منجی ایرانیان خطاب خواهند کرد و از آنها داستانها خواهند ساخت و امامان تولید خواهند کرد.
با همین مقایسه میتوانیم بگوییم که این واقعیت قبلا در دوره قادسیه بوقوع پیوسته است. در آن زمان دین اسلام به ایران تحمیل شد و مبلغین سودجوی آنها که همین روحانیت باشد, از این طریق به نوائی رسیدند و تا مادامیکه مانند انگلهائی به بدن این ملت چسبیده اند خرافات و دروغهای اسلام را در مردم همیشه توسعه خواهند داد تا بقای خودشان را تضمین کنند.
با این وصف میتوان گفت که شخصیتهائی مانند علی, حسین و حسن خرافاتهای ساخته شده همین آخوندهاست که وسیله ای برای بقای اینها شده است.
اگر آن افرادیکه بخاطر حسین به سر و کله شان میکوبند و خاک و گل میزنند, کمی در مورد این شخصیتها از دید غیر روحانیت نگاه میکردند, بینش آنها و نظر آنها کاملا متفاوت میشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر