۱۳۹۳ آبان ۲۸, چهارشنبه

واقعا که این نسل ۵۷ تی، چه مخالف و چه موافق هیچ نمیدانند..!


مخالفینش همانهایی هستند که این مملکت را رها کردند که به دست اخوندا افتاد و موافقینش هم اخوندا را با سلام و صلوات به ایران اوردند و امور را به انها سپردند و عواقب انرا امروز میبینیم..!
اقایان و بانوان ۵۷ تی، بازنشتگی بگیرید و مردم ایران را به حال خود بگذارید، تا نسل جدید، خودش ایران را ازاد و اباد کند، و شما هم تماشا کنید..!
نه به پیشنهادها و توصیه های شما نیاز است (چون اگر درک چنین چیزی داشتید،حال و روز ایران این نبود) و نه به تفکرات شما (چون اگر داشتید، باز حال روز ایران چنین نبود)..!
شما یک مشت انسان مغرور و همه چیز دان و همه چیز فهم هستید (البته خودتان اینچنین فکر میکنید) و هنوز به فکر معروفیت و منسب و قدرت، چون فرهنگ نسل شما چنین است و چنین بزرگ شدید و یاد گرفتید..!
حالا هم دست از سر ایران و مردم ایران بردارید، و اجازه دهید که دلسوزان واقعی و جوانان این نسل ایران را ازاد و رها کنند..!
بروید و بازنشستگی بگیرید، و زیاد هم دلتان به حال ایران نسوزد، ایران امروز نتیجه تفکرات و عملکرد شما بوده است، زیاد هم خودتان را متفکر و تیزهوش بحساب نیاورید، که اینچنین نیستید، چون اگر چنین بود، باز حال و روز ایران اینچنین نبود..!
خواهشا، التماسا، با دوستی و برادری و خواهری، دست از سر سیاست و اقتصاد و اجتماع ایران و مردم ایران بردارید، و بگذارید که نسل نوین مبارز، با تفکرهای مناسبی که دارد، این کشتی طوفان زده را به نام ایران، در این دریای مطلاطم به نام روزگار حال، به ساحلی امن که اینده ازاد ایران باشد، هدایت کند..!
باز هم تکرارمیکنیم، دوستانه و صمیمانه، که بازنشتگی بگیرید و بروید پی زندگی خودتان و دست از ایران بردارید..!
در غیر اینصورت، انفجاری بوجود خواهد امد، که باز مقصرش شما بی کفیتهایی هستید که مدعی همه چیز هستید، بدون اینکه بدانید، که هیچ نمیدانید...!
ان عده ای هم که اگر دلشان بخواهد سرگرم باشند برای ارضاع فکری خودشان، بنشینید و تاریخ ایران را بصورت واقعی بیان کنید، بصورت واقعی، نه بر مبنای سلیقه های و ایدولوژیهای پوسیده شخصی خودنان، امیدواریم حداقل اینکار را بتوانید بصورت شایسته انجام دهید..!
پاینده ایران ازاد

۱ نظر:

  1. لطف نمائید قبل از درانداختن طرحی نو و شکافتن سقف آسمان کمی دیکته فارسی کار کنید ثواب دارد. امضا یک بی سوات

    پاسخحذف