۱۳۹۳ آبان ۲۸, چهارشنبه

شیعیان عراقی جیره خوار رژیم آخوندی

شیعیان عراقی جیره خوار رژیم آخوندی، درون خاک و خانه ایرانی، دشمنان سرکوبگر فرزندان ایرانی -
برنامه و سیاست دشمنی با ایران و آرمان ایرانی، بمانند همان نخستین روزهای تاخت و تاز اعراب اسلامی به ایران زمین، با آغاز پایه گزاری رژیم آخوندی اهریمن خمینی، با سرکوب کردن میهن پرستان آزادیخواه آغاز گردید و هم چنان هم ادامه دارد.
در هنگامه جنگ ایران و عراق، بدستور اهریمن خمینی، آنهم با شادی و خوش آمد گویی نخست وزیر ایرانی کش - میر حسین موسوی - بیشتر از ۸ میلیون شیعیان عراقی فراری از صدام حسین، وارد ایران شدند.
با افزایش یافتن میلیون ها تن از فرزندان پس مانده آنان در ایران، سیاست رژیم خمینی و ملایان شیعی در وارد کردن بیشتر و بیشتر شیعیان عراقی بدرون ایران، از برای گسترش و پخش کردن باکتری اسلام شیعی و تلاش در عرب سازی مردم ایران بوده و هنوز هم چنین است.
شیعیان عراقی و سوری و لبنانی و فلستینی با وارد شدن در همه ارگانهای سیاسی و دولتی و قانون گزاری و اداری و بانکی و اقتصادی و بازرگانی و نفتی و کارگزینی در سفارتهای ایران در همه کشورها، و بدتر و زهرآگین تر ازهمه چیز آنهم، برای نابود کردن ریشه های اندیشه و فرهنگ و آرمان ایرانی و میهن دوستی، با وارد شدن در سیستم و سیاست آموزش و پرورش در دبستان و دبیرستان و همه آموزشگاها ی دانشجویی و دانشگاهی، برای پایمال کردن همه بازمانده های ارزشمند تاریخی و فرهنگی ایرانیان، به ویژه در دشمنی تاریخی با زبان پارسی دری ودیگر گویش ها - لهجه ها- تیرگان و دودمان - اقوام - کوردی و آذری و لری و بختیاری و سیستانی و خراسانی و افغانی و خوزستانی و گیلانی و مازندرانی و دیگر و دیگر، آنهم با چیرگی و نشتن بر سرسفره دارایی نفتی ایرانیان با خوردن و دزدیدن و کشتن و تجاوز کردن، بمانند گرگهای درنده، آنهم با دریدن یکدیگر دست و پا میزند.
رژیم ستمکار و شکنجه گر خامنه ای و همه دست اندر کاران و همراهان آن، چه با عمامه و بی عمامه، همیشه و همچنان وابسته و دل بسته بی چون و چرای نیروهای سرکوبگر شیعیان مقتدر صدر عراقی و سوری علوی و حزب الله لبنانی و سوری و فلستینی بوده و هستند است.
بیشترین نیروهای پنهانی - جاسوسی و مخفی - مافیایی و آدمکشان گشت انصار حزب الله و سپاه قدس پاسداران و بسیجی و نیروی انتظامی و شکنجه گران زندانها و اعدام کنندگان خیابانی، از جیره خواران شیعی عراقی هستند و همزمان، رودرو با آنان، ایرانیان بی رگ و جان به تماشاگری ایستاده اند و هنوز و هم چنان با فرهنگ ترس و لرز، با ستم پذیری و تو سری خوری، با گفتن ای بابا ولش کن به ما چه!! زندگی روزمره خودشان با تاریکی و بیزاری و پوچی سپری می کنند ،، که اگر چنین نمی بود، از همان آغاز تازش اهریمنان اسلامی به خاک ایران زمین، آن نوادگان و بازماندگان محمد تازی و خمینی پرست، هرگز نمی توانستند بر خاک سرزمین زرتشت و کوروش و بابک خرمدین پای بگزارند و هنوز و هم چنان بکشند و بسوزانند و بخورند و بر ایرانی بخواب رفته بخندند. !! دریغ و افسوس
 

۱ نظر:

  1. نوشته بالا از سوی من است و شما نام مرا هم از آن پاک کردی !! چرا ؟ - بابک پرسا -

    پاسخحذف