۱۳۹۴ خرداد ۲۳, شنبه

صدرو حکم اعدام برای متهم به “قتل”

حسین مرادی
مردی که به دلیل بدبینی، جوان آشنایی را به قتل رسانده است، در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
 ساعت ۹ صبح هفتم خردادماه سال گذشته مأموران پلیس پیشوا شهرک اردستانی هنگام گشتزنی به یک خودرو با پلاک خون‌آلود کنار خیابان برخوردند.
وقتی در صندوق عقب این خودرو باز شد مأموران با جسد خون‌آلود مرد جوانی روبه‌رو شدند، بررسی‌های مقدماتی نشان داد قربانی رضا نام دارد و ساعت ۹ شب گذشته از خانه‌شان در ورامین برای رفتن به پمپ بنزین خارج شده است.
با به دست آوردن این سرنخ پلیس برای دستگیری عامل این جنایت وارد عمل شده و سرانجام با گذشت یک هفته از این جنایت خونین مردی به نام جلال، بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت.
جلال در بازجویی‌ها جرمش را به گردن گرفت و گفت: “تصورم این بود که رضا با همسرم ارتباط پنهانی دارد، شب حادثه وی را به خانه پدرم کشاندم و او را با چاقو کشتم سپس جسدش را داخل خودرویش انداخته و در خیابان رها کردم.”
بدین ترتیب جلال از سوی پنج قاضی شعبه ۸۴ دادگاه کیفری استان تهران به خاطر قتل به قصاص نفس و به خاطر جنایت برمیت یک دهم دیه کامل و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری درجه ۶ با احتساب ایام بازداشتی به قصاص نفس محکوم شد، بنابر این گزارش، حکم قصاص نفس، پس از تأیید از سوی شعبه ۲۷ دیوانعالی کشور برای اجرا به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد.

 dadgah

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر