۱۳۹۴ شهریور ۲۳, دوشنبه

بازداشت دو فعال مدنی در اردبیل

حسین مرادی
 میثم جولانی و مرتضی پروین، دو فعال مدنی، پس از حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل بازداشت و روانه زندان اردبیل شدند.
دو تن از فعالین مدنی آذربایجانی به نام های میثم جولانی و مرتضی پروین که با دریافت احضاریه در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل حاضر شده بودند، پس از بازپرسی متهم به اخلال در نظم عمومی شده و بازپرس این شعبه با صدور قرار بازداشت این دو را بازداشت و روانه زندان کرد.
لازم به ذکر است که خانواده این فعالین نیز پس از مراجعه به این شعبه نتوانستند هیچ خبری از فرزندان خود دریافت کنند و بازپرس پرونده حتی توضیحی در مورد مقدار و نوع قرار صادره  این فعالین به خانواده ها نداده و تنها به این مطلب بسنده کرد که خانواده در روزهای آتی مراجعه کنند تا از وضعیت فرزندانشان مطلع شوند.
همچنین این دو فعال طی تماس های سی ثانیه ای خود با خانواده هایشان از حضورشان در زندان اردبیل خبر داده و نتوانستند توضیحات بیشتری در زمینه پرونده شان به خانواده هایشان بدهند.
میثم جولانی در شهریور ماه سال گذشته نیز در جریان سالروز مراسم کوه سبلان بازداشت شده بود که با قرار یکصد میلیون ریالی از زندان مشکین شهر آزاد شده بود.

 zendani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر