۱۳۹۴ مرداد ۲۵, یکشنبه

کشته شدن دو نفر در اثر واژگون شدن خودرو ناشی از تیر اندازی نیروی انتظامی در نیکشهر

حسین مرادی
  بر اثر تیر اندازی ماموران کالای قاچاق نیروی انتظامی به لاستیک یک خود رو شخصی در منطقه شگیم نیکشهر استان سیستان و بلوچستان خودرو واژگون شده و دو سرنشین آن جان باختند.
 این واقعه که عصر روز چهارشنبه ۲۱ مرداد رخ داده، دو تن به نام های الیاس اسماعیل زهی و داود شه بخش جان باختند.
این خبر بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت، و خبرنگار کمپین جهت اطلاع از صحت این موضوع به یکی از بستگان درجه یک الیاس اسماعیل زهی تماس گرفت که وی با تایید صحت این خبر گفت: “الیاس برای امرار معاش به کار چتر بازی ( اصطلاحی برای جا به جای کالاهای خارجی از منطقه آزاد چابهار به شهرهای دیگر استان) مشغول بود که در این روز تعدادی ظروف کریسالتی به همراه داشته که در محور نیکشهر به ایرانشهر  یک خودرو سمند سفید متعلق به کالای قاچاق نیروی انتظامی به لاستیک های ماشین وی شلیک می کند که در اثر آن راننده کنترل را از دست می دهد و ماشین از جاده خارج شده و چپ می کند که الیاس و داوود در جا جان می دهند”.
وی افزود: “متاسفانه خودرو سمند نیروی انتظامی به جای توقف و رسیدگی مسیر را دور می زند و بر می گردد و سر صحنه حاضر نمی شود و وقتی هم از پاسگاه محل برای این حادثه کروکی گرفتند علت تصادف را عدم کنترل ماشین بخاطر تخطی از سرعت مطمئنه نوشتند”.
لازم به ذکر است در استان سیستان و بلوچستان به علت بیکاری و شغل های کاذب و از سوی برخورد بدون ضابطه نیروی انتظامی در تیر اندازی های مستقیم سالانه ده ها نفر با حوادثی مشابه مواجه می شوند که چه بسا با واکنش مردم مواجه شده است.
در یکی از همین وقایع پس از آنکه ماموران نیروی انتظامی در محور ایرانشهر بمپور به سمت یک خودرو حامل گازوئیل آتش می گشایند، خودرو واژگون شده و آتش می گیرد و راننده در آتش می  سوزد این واقعه باعث خشم مردم حاضر در محل شده و با حمله به پاسگاه محمد آباد اقدام به آتش کشیدن خودروهای نیروی انتظامی می کنند.

 aslahe

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر