۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۲, سه‌شنبه

اظهارات سعید مرتضوی در پایان جلسه چهارم دادگاه

حسین مرادی
 سعید مرتضوی، با بیان اینکه در پرونده معاونت در قتل تبرئه شدم، مدعی شد دادگاه جواز رسیدگی مجدد به شکایت جدید را نداشت.
 سعید مرتضوی، عصر دوشنبه پس از اتمام چهارمین، جلسه رسیدگی به پرونده اتهاماتش گفت: جلسه امروز به دلیل رسیدگی به پرونده دیگری با یک ساعت تاخیر انجام شد، برای همین دادگاه تصمیم گرفت در نوبت عصر هم به پرونده رسیدگی کند.
وی افزود: در این جلسه به دلیل اینکه دادگاه منتظر استعلام در پرونده تامین اجتماعی است، صرفا پرونده اتهام معاونت من در قتل را رسیدگی کرد و شاکیان شکایت خود را مطرح کردند و من در پاسخ ۵ مورد رسیدگی به این شکایت را با سند و مدرک ارائه کردم.
دادستان سابق تهران اضافه کرد: در مورد معاونت من در قتل در پرونده کهریزک تاکنون ۵ بار شکایت شده و از سوی دیوان عالی کشور و دادگاه نظامی در ۶ سال گذشته تبرئه شدم و به نظر من پرونده مختومه است و اجازه نداشتند با شکایت جدید دوباره این پرونده رسیدگی شود.
مرتضوی گفت: دادگاه از دادگاه نظامی تهران و دادگاه انتظامی قضات در مورد احکام صادره استعلام خواسته و منتظر است تا پاسخ استعلامات ارسال شود.

 mortazavi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر