۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۲, سه‌شنبه

برخورد جدی نیروی انتظامی با خوانندگان “ضد انقلاب”

حسین مرادی
معاون امور بسیج نیروهای مسلح اعلام کرده که نیروی انتظامی وظیفه دارد با افراد مسئله‌دار، خوانندگان ضدانقلابی و آنها که در جریان، سال ۸۸ به ساز آمریکا و انگلیس خواندند و رقصیدند با جدیت برخورد کند.
 سردار سیدمسعود جزایری، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در نشست معاونان اجتماعی نیروی انتظامی سراسر کشور، گفت: یکی از وظایف نیروی انتظامی جلوگیری از تعمیق چالش‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و جلوگیری از ورود آنها به عرصه تهدید‌گری نظام است.
وی گفت: ایجاد بی‌تفاوتی‌ در برخی دستگاه‌ها نسبت به روند تحولات فرهنگی اجتماعی کشور و بی‌توجهی به مسئله بسیار مهم امر به معروف  نهی از منکر موجب تبدیل آسیب‌ها به بحران و تهدید می‌شود و این یک وظیفه همگانی است که در برابر آن باید مقابله جدی صورت پذیرد و لذا نیروی انتظامی هم به‌لحاظ مأموریت و وظیفه و هم به‌عنوان یک دستگاه متعلق به نظام و انقلاب وظیفه دارد با مظاهر فساد، فحشا، آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها قاطعانه مبارزه کند.
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح افزود: در حکومت دین‌پایه جمهوری اسلامی ایران، همه رکن‌های نظام بر پایه دین معنا و مفهوم می‌یابند و بر این اساس نیروهای مسلح وظیفه دارند از یک طرف فضای مسلمانی، تدین، غیرت، معرفت و بصیرت را در سازمان‌های خود تقویت کنند. از طرف دیگر باید از ارزش‌ها و باید و نبایدهای نظام پاسداری به عمل آورند.
جزایری گفت: نگاه نیروی انتظامی به ولی فقیه و قوانین واضح و آشکار الهی و قوانین موضوعه ناشی از آن است و خود را مقلد می‌داند نه مجتهد، منبع تقلید و اجتهاد خود را ناشی از ولی فقیه و رهبری می‌داند و لذا سایرین بایستی خود را با این رویه و خط‌مشی هماهنگ کنند.
فرمانده قرارگاه جنگ نرم اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت است و نقشی بی‌بدیل در امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی و روحی و روانی در جامعه دارد، با قاطعیت باید نسبت به ارتقای این نقش حساس خود اهتمام ورزد و مراقبت کند نگاه‌های غیرهمساز تأثیری در روحیه و انگیزه و انقلابی‌گری کارکنان خدوم این نیرو نداشته باشد.
جزایری در پایان گفت: اگر جلوی گناه، بی‌قانونی، فساد و فحشا به‌خصوص جلوه آشکار و علنی آن گرفته نشود و قبح این‌گونه ناهنجاری‌ها شکسته شود، روی «کارآمدی نظام» و نیز «اعتماد اجتماعی» تأثیر منفی خواهد داشت و نیروی انتظامی هرگز با این بلیه راضی نخواهد شد.
وی در حاشیه این نشست و در سؤال پیرامون برگزاری بعضی از کنسرت‌ها در تهران و شهرستان‌ها، اظهار داشت: نیروی انتظامی وظیفه دارد با افراد مسئله‌دار، خوانندگان ضدانقلابی و آنها که در جریان سال ۸۸ به ساز آمریکا و انگلیس خواندند و رقصیدند و با هرگونه بی‌بندوباری با جدیت برخورد کند. سازمان‌های متولی دقت کنند که فراتر از این مقررات عمل نکنند.

 masoud jazayeri

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر