۱۳۹۴ فروردین ۲۵, سه‌شنبه

احتمال اجراى احکام اعدام در زندان هاى رجایى شهر و قزل حصار

حسین مرادی
تعداى از خانواده هاى زندانیان محکوم به اعدام در زندان هاى رجایى شهر و قزل حصار کرج، روز دوشنبه به آخرین ملاقات با زندانیان فرا خوانده شدند.
 این زندانیان از روز شنبه این هفته جهت اجراى حکم در زندان هاى ندامتگاه مرکزى کرج، رجایى شهر و قزل حصار به انفرادى منتقل شدند که حکم اعدام هشت تن در ندامتگاه مرکزى کرج صبح دوشنبه اجرا شد و بقیه در زندان هاى رجایى شهر و قزل حصار در انتظار اعدام به سر مى برند.
واحد مرکزى خبر وابسته به صدا و سیما نیز اجراى حکم اعدام هشت در ندامتگاه مرکزى کرج را تایید کرده است ولى رقم دقیق کسانى که قرار است فردا اعدام شوند هنوز مشخص نیست.
با این وجود هویت پنج تن از محکومین به اعدام در زندان رجایى شهر براى هرانا قطعى شده است اگرچه تعداد بیش از این است، این پنج تن منصور غلام زاده، رضا قربانى، محمود ملکى، احمد ملکى زاده و حمید فرجلو هستند که هم اینک در سلول هاى اندرزگاه پنج زندان رجایى شهر منتظر اجراى حکم هستند.
برادر یکى از محکومین به اعدام در گفتگو با گزارشگر هرانا تعداد این افراد را حدودا چهارده نفر مى داند گفت: “از خانواده ام خواسته اند که براى آخرین ملاقات به زندان مراجعه کنند و حدود چهارده خانواده امروز به همراه خانواده ام به دادستانى کرج و زندان مراجعه کرده اند و الان نیز جلو زندان سرگردان هستند.”
بخشى از این افراد احتمالا خانواده هاى محکومین به اعدام در زندان قزل حصار هستند که بنابر گزارش هاى رسیده به هرانا تعدادى جهت اجراى حکم اعدام به سلول هاى انفرادى منتقل شده اند ولی رقم دقیق و هویت آنها همچنان مشخص نیست.

 اعدام-در-ملاعام2

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر