۱۳۹۴ فروردین ۲۸, جمعه

اعدام ۵ مرد در زندان رجایی شهر

حسین مرادی
پنج مرد سحرگاه دیروز با تائید حکم اعدام،  در محوطه زندان رجایی‌ شهر به دار آویخته شدند.
 سحرگاه دیروز پنج مرد اعدامی برای اجرای حکم پای چوبه دار برده شدند تلاش‌ها برای کسب رضایت اولیای دم تا آخرین لحظه بی‌نتیجه ماند و حکم اعدام اجرا شد.
نخستین اعدامی مرد ۳۸ ساله به نام مرتضی بود که متهم بود ۱۶ اسفند ۹۱، با انگیزه سرقت، منصور شهرکی خلبان ایران ایر و همسرش سارا را در غرب تهران به قتل رسانده
دومین اعدامی به نام «نعیم» ۲۶ ساله تبعه افغانستان، به اتهام قتل همسرش به اعدام محکوم شده بود. «نعیم» متهم بود که در اردیبهشت سال ۹۰ همسر ۲۲ ساله خود را در ورامین به قتل رسانده بود.
سومین متهمی که حکم اعدام او اجرا شد، پسر جوانی به نام «شهروز» متهم بود که اسفند سال ۸۹، صاحب یک غذاخوری را در حکیمیه تهران به قتل رساند.
اعدامی بعدی به نام بهرام، متهم در شهریور سال ۸۷ در جریان درگیری در یک چلوکبابی در اسلامشهر سه نفر را مجروح کرد که یکی از آن‌ها بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.
آخرین اعدامی به نام صفدر با قبول اتهامش گفت: انگیزه‌ام سرقت خودروی مقتول بود. ابتدا می‌خواستم با طناب خفه‌اش کنم که مقاومت کرد و مجبور شدم با چوب ضرباتی را به سرش وارد کنم.
پنج مرد اعدامی پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شده بودند و حکم مجازاتشان در دیوان عالی کشور تائید شد.

 edam 2

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر