۱۳۹۴ فروردین ۱۹, چهارشنبه

احضار سعید جعفرى به دادسراى انقلاب

حسین مرادی
سعید جعفرى(رحیم) فعال مدنى، به دادسراى انقلاب گنبد کاووس احضار شد.
 سعید جعفرى از سوى شعبه سوم بازپرسى دادسراى گنبد کاووس احضار شده است.
بر اساس اطلاعات مندرج در نامه، دلیل احضار شکایتى علیه ایشان دائر بر توهین به مسئولین نظام عنوان شده است.
سعید جعفرى امروز، سه شنبه نوزدهم فروردین ضمن اعلام این موضوع نوشت: «و اینک احضاریه دادسرای انقلاب به جرم توهین به مقامات نظام، من خودمو معرفی میکنم به فکر فرار بودم ولی به خاطر ارش صادقی و مجید و اتنا فرقدانی روی حرفم محکم ایست میکنم و حاضرم به خاطرشم ۱۰سال زندان برم ولی به خاطر غیرت یک زن که اتنا میرم خودمو معرفی میکنم حتی با پاى عمل کرده.»
بنا بر اطلاعات رسیده، سعید جعفرى به تازگى عمل جراحى روى پایش انجام داده است و در دوران نقاهت پس از عمل به سر مى برد.
 Saeid jafari            Saeid jafari ehzarie

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر