۱۳۹۴ مهر ۱۲, یکشنبه

بلاتکلیفی محمد اکرمی پور پس از بیش از بیست و یک ماه بازداشت

حسین مرادی
 محمد اکرمی پور، فرزند ماشاالله، زندانی محبوس در زندان رجائی شهر که در تاریخ ۷ آذر ماه ۱۳۹۲ بازداشت شده، پس از گذشت بیش از بیست و یک ماه از بازداشت همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.
بنا بر همین گزارش این زندانی محبوس در زندان رجائی شهر پیش از بازداشت در تهران سکونت داشته و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.
محمد اکرمی پور پس از بازداشت در آذر ماه ۱۳۹۲ به بند ۲۰۹، بازداشتگاه ویژه وزارت اطلاعات مستقر در زندان اوین منتقل شد به مدت سه ماه و ۲۰ روز را در این بند گذراند.
این زندانی تا کنون دوبار برای برگزاری جلسه دادگاه به دادگاه منتقل شده، ولی هر دو بار با عدم برگزاری جلسه به محل بازداشت خود بازگشته است.
از دلایل بازداشت محمد اکرمی پور تبلیغ مذهب اهل سنت و جذب اعلام شده است، با اینحال تبلیغ علیه نظام از جمله اتهامات طرح شده بر علیه وی است.
آقای اکرمی پور به دلیل تغییر مذهب خود از تشیع به اهل سنت فشار و بدرفتاری های مضاعفی را در دوره بازجویی های خود تجربه کرده است.
لازم به ذکر است که با وجود صدور قرار وثیقه ۳۰ میلیون تومانی برای این زندانی محبوس در زندان رجائی شهر، از اجرای این قرار و تودیع وثیقه و آزادی وی تا کنون جلوگیری به عمل آمده است.

 mohammad akramipoor

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر