۱۳۹۳ آبان ۳, شنبه

خطاب به رئیس جمهور بی لیاقت ایران روحانی

جای چرخواندن بیهوده این دسته کلید
قفل را پاک کن از ذهن قفس های پلید


اصفهان زخم مغول دیده و تاراج عرب
بارها خورده از اینگونه تکانهای شدید


نیچه هم مرده که پاسخ دهد انسان مدرن
وارد عصر توحش شده یا عصر جدید


مشکل از زشتی ابر است نه زیبائی ماه
روی ما اینهمه بیهوده نپاشید اسید


ما که راضی به همین خواب عمیقیم چرا
چرتمان را سر این فاجعه بر هم زده اید


بس کنید ای همه ی مذهبتان ضد خدا
پای ما فتنه گران را به خیابان نکشید


برکه پایان سفر نیست نترس از طغیان
تا به بیراهه نزد رود به دریا نرسید


جگر قافیه ها سوخت بر احوال زنان
سنگ اگر جای شما بود دلش میترکید


(کورش کیانی قلعه سردی)

۳ نظر:

  1. دوست عزیزم این شعر از "امیر جناب" هسثش (و تاریخ نشرش ثبت شده) نه کورش کیانی قلعه سردی. لطف کنید اسم شاعر واقعیش رو بگذارید. با درود به شما و به نام مسیح مقدس.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آقای niku radan چرا الکی و بدون تحقیق دروغ می گویید؟ من اطلاع دقیق دارم این شعر کورش کیانی قلعه سردی هست. لطفا قبل از اینکه بنویسی به نام مسیح مقدس ببین حرفت دروغ نباشه

      حذف
  2. من از شما و همه بزرگواران برای این اشتباهی که رخ داده عضر خواهی میکنم و دلیل اید اشتباه این بوده که من در یک متن دیگر شعری از کورش کسانی نوشته بودم و متاسفانه نامهای این عزیزان رو جابجا نوشتم و از اقای امیر جناب هم به خواطر این اشتباه عضر خواهی میکنم امیدوارم که من رو ببخشند ایشان

    پاسخحذف