۱۳۹۳ مهر ۱۹, شنبه

انتقال فرشید فتحی به بند زندانیان خطرناک در زندان رجایی شهر

خبرگزاری هرانا – فرشید فتحی نوکیش مسیحی زندانی که بتازگی از زندان اوین به زندان رجایی شهر کرج منتقل شده به بند زندانیان خطرناک منتقل شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، فرشید فتحی زندانی عقیدتی که در تاریخ سه‌شنبه ۲۸ مرداد ماه از زندان اوین به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد هم‌اکنون در بند ۱۰ این زندان که به زندانیان خطرناک اختصاص دارد منتقل شده است.
یک منبع مطلع که نخواست نامش فاش شود در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: «بند ۱۰ زندان رجایی شهر که خارج از ساختمان کلی زندان است به زندانیان خطرناک و اراذل و اوباش اختصاص یافته و انتقال فرشید فتحی به این بند خلاف آئین نامه سازمان زندان‌ها مبنی بر اصل تفکیک جرایم می‌باشد.»
لازم به ذکر است، آقای فتحی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق عضویت در سازمان ایلام و جمع آوری کمک مالی برای این سازمان مسیحی و تبلیغ علیه نظام از طریق تبشیر مسیحیت به شش سال حبس تعزیری محکوم شده است. نامبرده در یورش گسترده و سازمان یافته به مسیحیان ایران در آستانه سال نو میلادی ۵ دی ماه ۱۳۸۹ توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر