۱۳۹۳ بهمن ۲۸, سه‌شنبه

یکی از ابزار های مسلمین برای پیش برد عقاید عقب افتاده شون......حسین مرادی


یکی از ابزار های مسلمین برای پیش برد عقاید عقب افتاده شون مجبور کردن دیگران به رعایت احترام به عقایدشونه، مشکلی که کشور ما بیشتر از ۱۴۰۰ ساله که داره چوبش رو میخوره. حالا ببینیم که آیا اسلام لیاقت این احترامی که به زور از همه میطلبد دارد یا خیر. مسلمانان احترام متقابل به همدیگر رو نمیپسندند، بلکه فقط انتظار دارند که همه به عقاید آنها احترام بزارند، اما خودشان را مکلف به احترام گذاشتن به عقاید دیگران نمیبینند. از نظر مسلمین حق همیشه با اوناست.
اگر روزی ۵ بار اذان رو با صدای بلند در بلندگوها پخش کنند و کوچه و خیابان را روی سرشان بگذارند تو باید ساکت باشی و فقط احترام بزاری.
حالا تو برای بچه ات تولد بگیر، همسایت چون مؤمن و مسلمانه تو حق نداری صدای موزیکت رو یه کم بالا ببری چون موسیقی در اسلام ناب محمدی حرامه و باید موزیکت رو خفه کنی و فقط احترام بزاری.
این در حالیه که مسلمین با تبل و سنج و عربده کشی های حسین حسین در خیابان ها ایجاد آلودگی صوتی میکنند تو فقط باید ساکت باشی و احترام بزاری.
اگه سر گاو و گوسفند و شتر رو وسط خیابون و جلو چشم بچه ها یا کسانی که بیماری قلبی دارند ببرند، تو فقط باید هیچی نگی و احترام بزاری.
حالا تو اگه به جای کشتن و مثله حیوانات بی گناه از حیواناتی مثل سگ نگهداری کنی، چون سگ در اسلام نجسه باید سکوت کنی و نگهش نداری و احترام بزاری.
ماه رمضان هم که شد چون مسلمین روزه میگیرن و هیچی نمیخورن تو هم نباید چیزی بخوری و حرف هم نزنی و احترام بذاری. اگر هم زخم معده یا دیابت داشتی از نظر مسلمین غلط کردی که داشتی تو وظیفت اینه که احترام بزاری و از درد بیماریت بمیری.
اگه مسلمین به تمام ادیان و عقاید دیگران اهانت کردند اینو به حساب اسلام نزار،سکوت کن و چیزی بر علیه اسلام نگو و احترام بزار.
همینطور مردم اروپا حق ندارن تابستونا شلوارک و بیکینی بپوشن چون مردای مسلمون تحریک میشن و از یاد خدا غافل میشن پس اروپایی ها باید احترام بزارن و قوانین شرع رو جایگزین قوانین کشور خودشون بکنن.
اگه مرد مسلمان ۴ تا زن گرفت تو باید کلا از حقوق زنان چشم پوشی کنی و احترام بزاری ، حالا اگه یه دختر پسر ۱۴ - ۱۵ ساله تو خیابون با هم حرف زدن همین مرد ۴ زنه بلایی سرشون میاره که نگو، در این حال هم باید احترام بزاری.
حالا سوال اینه میشه به یه همچین مذهب سرتاسر بی احترامی و تکفیر عقاید غیر مسلمان احترام گذاشت؟
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر